programmer000

programmer

programmer000

programmer

  • ۰
  • ۰

 

ترکیه یکی از کشور های همسایه و از اولین انتخاب های ایرانیان برای سفر به کشورهای دیگر می باشد. برای مسافرت به این کشور زیبا و خوش آب و هوا می توانید بلیط هواپیما تهیه کرده و از گشت و گذار در آنجا لذت ببرید و یا اینکه از تور ترکیه استفاده کنید. هزینه برخی تورها گاهی بسیار مقرون به صرفه بوده و پیشنهاد میکنیم از آنها استفاده کنید.

 

واحد پول ترکیه

هر لیر ترکیه در حال حاضر برابر با ۲۰۸۰ تا ۲۱۵۰ تومان است و شما می توانید قبل از سفر در تهران یا هر شهری و به صورت مستقیم لیر تهیه کنید. البته می توانید هم لیر و هم دلار با خود به همراه داشته باشید و یا فقط دلار بخرید و در ترکیه با لیر تعویض کنید. برای مسافرت با هواپیما به استانبول تا قبل از کرونا می توانستید پرواز هایی از یک تا پنج میلیون تومان را بیابید. همچنین اگر از تور استفاده کنید به احتمال زیاد بخش عظیمی از هزینه های شما کاهش می یابند و ممکن است هزینه تمام امکانات از هزینه بلیط شما کمتر هم شود. این اتفاق به این دلیل است که برخی شرکت ها بلیط های هواپیمایی و هتل ها را برای طولانی مدت رزرو می کنند و هزینه کمتری را متقبل می شوند و در مقابل مسافران بیشتری از آنان استقبال می کنند.

 

ادامه : هزینه سفر به استانبول ترکیه

منبع : مونو ویلا

  • ۰۰/۰۵/۰۷
  • hamed nasri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی