programmer000

programmer

programmer000

programmer

  • ۰
  • ۰

 

ار کردن به صورت فریلنسر یکی از مواردی است که افراد نظر های مختلفی نسبت به آن دارند. برخی این نوع کار کردن را حالت ایده آل خود می دانند این افراد مصمم هستند و حتی اگر تجربه کافی نداشته باشند می توانند کار خود را انجام دهند. برخی دیگر این نوع کار کردن را بیش از حد استرس زا می دانند این دسته از افراد حتی اگر مطمئن باشند که دو برابر بیشتر از آنچه که لازم است تجربه دارند باز هم به این صورت کار نمی کنند.

همانطور که اغلب اتفاق می افتد ، حقیقت چیزی بین این دو دیدگاهی است که گفته شد. مطمئناً ، کار کردن به صورت فریلنسری می تواند استرس زا باشد ، اما به همان اندازه نیز می تواند پردآمد باشد و درکار به شما حس آزادی بدهد.

در این پست قصد داریم برخی از مهمترین مزایا و معایب کار به صورت یک فریلنسری را مورد بررسی قرار دهیم.

مزیت: شما رئیس خود هستید

شما می توانید همانطور که خودتان می خواهید کار کنید. می توانید در خانه و یا اگر دوست داشته باشید می توانید در ساحل یا هرجایی که دوست داشته باشید، کار کنید. شما می توانید هرکاری که دلتان می خواهد بکنید و هیچ کسی هم شما را برای آن ها بازخواست نکند زیرا خودتان رئیس خودتان هستید اما این ها موارد سطحی هستند.

 

 

ادامه : مزایا و معایب کار به صورت فریلنسری

منبع : دیجی دانش

  • ۰۰/۰۵/۰۷
  • hamed nasri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی