programmer000

programmer

programmer000

programmer

  • ۰
  • ۰

 

کلانشهر تبریز که در سال ۲۰۱۸ لقب شهر نمونه برای گردشگری اسلامی را کسب کرده است، یکی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی می باشد که جمعیتی بالغ بر یک میلیون و پانصد نفر را در خود جای داده و به عنوان  قطب اصلی اقتصاد شمال غرب ایران شناخته می شود. تبریز که هر ساله گردشگران بسیار زیادی را به سبب وجود آثار های طبیعی و تاریخی بسیار، به خود جذب می کند، از نظر صنعت گردشگری نیز حائز اهمیت بسیاری می باشد که در ادامه برای آشنایی بیشتر با این شهر، اطلاعات ضروری  برای سفر به تبریز را به شما ارائه می دهیم.

تبریز کجاست؟

شهرستان تبریز که یکی از کلانشهرهای ایران محسوب می‌شود، شهرستانی از توابع آذربایجان شرقی می باشد که اهمیت بسیار زیادی از نظر گردشگری دارد. قرن هاست که مردم این دیار به گویش آذری و لهجه تبریزی مشغول به صحبت با یکدیگر می باشند. این شهر تاریخی و کهن که با توجه به قدمتی که به دوره اشکانیان و ساسانیان نسبت داده شده است، از قدیمی ترین شهرهای ایران شناخته می شود و مساحتی بالغ بر ۱۴۰۰ هکتار دارد .

 

ادامه : راهنمای سفر به تبریز

منبع : مونو ویلا

  • ۰۰/۰۵/۰۷
  • hamed nasri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی